What's in a name?
Over What's in a name?
Waarom is What's in a name? de beste keuze voor u?
It's only rock & roll, but someone's gotta do it.
Meer over What's in a name?:
What's in a name? draait als een frank en vrij collectief van freelance creatieven. In te schakelen door reclamebureaus en adverteerders, met vet contract of per billijk uur. In team of intiem. Met of zonder naam, maar altijd te goeder faam. Voor elke opdracht, aanvraag of smeekbede wordt een uitgeslapen projectteam samengesteld met als creatief leidmotief: iMaginative Storytelling
Wat kan What's in a name? u bieden?
iMaginative Storytelling
Taalrijke beelden of beeldrijke taal vormen twee handen op één buik voor elke mediamix: van B2B tot B2C, van ROI tot KISS, van RGB tot CMYK, van Z tot A, van www tot ;-) En van achterafzaal tot expo.
Wie gingen u voor?
What's in the portfolio?
What's in a name? heeft bijna 15 jaar op de communicatieteller. Het collectief werkte in die tijd freelance voor bureaus op merken zoals Knack, Kinepolis, Ketnet, Studio 100, De Krant van West-Vlaanderen, Brantano, Coca-Cola, Lutti, Bruparck, Flanders Expo, Centea, Evian, Flandria, Vaillant, Tiense Suiker, NMBS, UZ Gent …
'In direct contact' werd graag getekend voor bpost, VAR, Snoecks, Roundhouse, Huis van het Beeld, Leen Bakker, Groen, Lukas – Art in Flanders, Christeyns, Volvo, De Beauvoorder, Howest, SIHO, Digipolis, Stad Gent, ...
Foto's

What's in a name? in het kort
Soort illustraties
Technisch tekenwerk
Concepten
Onze locatie
